سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

14 فروردین91 ... قلب نازنینت رو دیدم

1391/3/27 16:20
نویسنده : مامان
298 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم خیلی امروز نگران بودم همش با خودم فکر میکردم که الان قلبت تشکیل شده یا نه؟ با باباآرش رفتیم سونوگرافی تا نوبتمون بشه هزارو یک فکر کردم. بلاخره بعد از 30 دقیقه نوبتمون شد . تا دکتر سونوگرافی کرد خودخودخوشگلتو دیدم . بزرگتر شده بودی . بعد خانوم دکتر یه نقطه سفید رو وسط بدنت به ما نشون داد و گفت این قلبشه و نینیتون سالمه. بال در تورده بودم و داشتم پرواز میکردم. اینم عکس همون موقع هست 

8 هفته داری .اندازه  20میلیمتر  . ضربان قلبت هم 186

الهی فدای اون قلب کوشولوت بشم من.

 

عزیزم  وقتی جواب سونو رو بردم دکتر .دکترم گفت فشارم بالاست و این برات خیلی بده. منو معرفی کرد به یک دکتر قلب و عروق . اونم بعد از کلی  معاینه و بستن یک دستگاه به دستم که دو بار هر بار هم 24 ساعت رو دستم موند اخرش بهم قرص داد و گفت هر ماه باید پیشش برم و تحت نظرش باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)