سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

5 اردیبهشت 1391 ... بلاخره صدای قلب نازنینت رو شنیدم

1391/3/27 16:20
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من اصلا باورم نمیشه . من الان 2 قلب تو بدنم هست . هر دوتاشم مثل ساعت دارن کار میکنن. عزیز ذلم امروز رفتم سونوی  nt و آزمایش غربالگری که  هر دوتاشونم مربوط به نارسایی های جنین میشه. خانم دکتر کلی با دقت بررسیت کرد. استخوان بینی و استخوان گردنت تشکیل شده بود و در حد طبیعی بود . ولی همش ووووول میخوردی . انگار داشتی میرقصیدی تو دلم . که یک دفعه دکتر  گفت اینم صدای قلبش. وااااااااااااااااااااااااااااااا ی خدای من . محشر بود . قلبت در هر ثانیه 3بار میزد. به زور جلوی خودم رو گرفتم تا اشکام نریزه . خیلی دوست دارم مامانی. اینم عکس اون روزته.

اینجا11هفته داری    ضربان قلب186     اندازه 45میلیمتر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)