سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

16 اسفند 1390 ... اولین تست بارداری

1391/3/27 16:24
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی وقت بود که منتظر بودم. منتظر تو ...  منتظر اینکه خونه گرممون رو با اومدنت گرمترش کنی. امروز یه حال دیگه ای بودم . انگار من بودم ولی تنها نبودم. یه حس غریبی بود . با عمه مینا رفتیم دکتر و برام آزمایش نوشت . دل تو دلم نبود تا وقتی جواب ازمایش رو بگیرم . گفته بودن جواب ازمایش رو 30 دقیق بعد میدن ولی این سی دقیقه مثل 30 ساعت برام گذشت. تا بلاخره اسمم رو صدا کردن . نتونستم جواب ازمایش رو باز کنم و بخونم تا بریم بیرون آزمایشکاه. یه نفس عمیق کشیدم و جواب ازمایش رو بیرون اوردم . اون موقع بود که چشمام برق زد و دیدم که خود خود کوچولوت اومدی تو دلم نشستی.  خیلی خوشحال شدم . داشتیم با مینا جون جیغ میکشیدیم تو کوچه. تا رفتیم خونه مامان جون رباب هم دونست . تلفنی به بابایی و مامان جون عصمت و خاله آرزو هم خبر دادم. همه خیلی خوشحال بودیم.  آخه یه مسافر کوچولو تو راه بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)