سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

عزیز مادر مینویسم برایت تا...

1391/3/27 16:25
نویسنده : مامان
396 بازدید
اشتراک گذاری

تا بدانی که چقدر برایمان مهم و با ارزشی تا یادم باشد این نعمت خدا را و شکر گذارش باشیم همه عمر را.  فرزند عزیزم من برای تو همه ی قشنگی های دنیا را می خواهم ،بزرگ ترین آرزویم اینست که قد کشیدنت را ببینم، نوازشت کنم ،سهم من از تو عاطفه ای است شیرین به نام حس مادری.  نمی دانم روزگار چه بازی می خواهد با من و تو کند فقط می دانم چنان درتارو پودت نفوذ خواهم کرد که هیچگاه فکر نکنی از تو جدایم و بدان تو تمام زندگی من هستی و همیشه مواظبت خواهم بود.

عزیزکم ! بین من و تو فاصله ای نیست ، پس بیا در آغوشم ای مرهم دل ریشم ، بگذار سرت را در دامنم که غمهایم را لای موهایت گم کنم . دلتنگم ، دلتنگ لحظه هایی که بی تو گذشت ، تو دروجودم بودی و من از وجودت بی خبر ، کاش زودتر از این تو را در صندوقچه ی قلبم پیدا کرده بودم ، فکر و ذکر تو مرا آرام می کند ، انگار تو از جنس خدایی که اینگونه آرامم می کنی .

فرشته کوچولو ! برای تودفتری از جنس امیدو آرزو ساخته ام تاخاطرات قشنگت را در آن بنویسی . تو در عمق ِ وجودم درون قلب خسته ام به وجود آمدی ، خدا تورا به ازای تمام تنهایی هایم هدیه کرد،به خدای آسمان ها دوستت دارم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)