سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

2خرداد یک روز به یاد ماندنی ... تعیین جنسیت

1391/3/27 17:06
نویسنده : مامان
422 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه بابایی مرخصی گرفت تا بریم سونو گرافی. دل تو دلم نبود . ساعت خیلی دیر میگذشت که بالاخره ساعت 2:30 شد وما رفتیم سونو گرافی بازم مثل همیشه بعد از کلی انتظار نوبتمون شد.یه نفس عمیق کشیدم و خوابیدم روی تخت و آقای دکتر بعد از کمی ژل زدن به دستگاه اونو گذاشت روی شکمم. نمیدونم چرا همش فکر میکردم که جنینی که درونم هست دختره . شاید واسه اینه که به  دختر بچه ها علاقه شدید داشتم. شاید هم واسه اینه که تا حالا برادر نداشتم و تو فامیلمون پسر کمه .  به محض تماس دستگاه با بدنم شروع کردی به ظاهر شدن و وول خوردن ماشالله دیگه اونقدری بزرگ شده بودی که بتونم خودم تشخیصت بدم.  ستون مهره ها . کف پاها . دست و سرت کاملا مشخص بود. صدای قلبتم که شنیدم خیالم راحت شد و آقای دکتر گفت که سالم و رشد طبیعی داری و........................................................................ بچتونم پسره . خدایا به خاطر اینکه من و آرش رو قابل دونستی تا یکی از فرشته هاتو به ما بدی شکرگذارتم خدای مهربونم همسرم و پسر نازمون با ارزش ترین دارایی هایی هستن که به من دادی به خاطر این همه نعمت شکرت میکنم.پسر گل من ،  برای در آغوش گرفتنت روزهارو میشمارم 4 هفته دیگه نصف مسیرو برای اومدنت پشت سر خواهیم گذاشت . از خدا سالم ،صالح، عاقل و زیبا بودنت رو دعا میکنم. و دعا میکنم که تو هم مثل پدرت صبور ،خوش اخلاق مهربان و خانواده دوست باشی چون پدرت همسری فوق العاده است و مطمئنم که برات پدری عالی خواهد بود. پسرم ، قند عسلم از شیره جان من بکش و بزرگ و قوی شو که من به توافتخار میکنم چون که پسر همچین پدری هستی.

دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
10 خرداد 91 23:30
پسر پسر قد عسل چطوره
مامان یاس
13 خرداد 91 19:06
. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶ سلام و صلوات خوشحال میشم همسایه وبلاگ نی نی ما باشید به ما یه سر بزنید نظر یادتون نره حتما آدرس وبلاگتون را هم بذارید تا همیشه بهتون سر بزنم.
نایسل
20 خرداد 91 20:50
نیومدی خانوم دلمون ضعف رفت برای پسرتت