سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

6تیر .... سونوگرافی سلامت جنین

1391/4/6 18:59
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان .  سلام نفسم . روح من

الهی مامان فدات بشه  همین الان از سونوگرافی برگشتم.  شکل ماهت رو دیدم.  مامان به قربون اون چشم و دماغ و لب و لپای خوردنیت بشه. یه بار دیگه به عظمت خدا پی بردم و خدا رو به خاطر داشتنت شکر کردم.  دلم آب شد وقتی دکتر صورتت رو نشونم داد چون تا حالا تو  سونوگرافی صورتت رو ندیده بودم. الهی من به فدای اون دستای کوچولوت بشم که بازو بستشون میکردی و با پاهای کوچیکت تو دلم شنا میکردی و واسه خودت تکون میخوردی . ملق میزدی.  کلی خوشحالم الان و در پوست خودم نمیگنجم. حسابی برای خودت مردی شدی عزیزززززززززززم.  چون بابا آرش سر کار بود نتونست بیاد  خیلی دلم میخواست پیشم بود و اونم میدیدت .و تو دلم به خدا میگفتم که خدا جونم چی میشد آرش هم الان اینجا بود و دوتایی پسرمون رو میدیدیم .انگار خدا صدام رو شنید.

بیرون منتظر جواب بودم که دیدم همراه با جواب سونو گرافی یه سی دی هم بهم دادن. اونجا که رفته بودم  برای سونو تازه اقتتاح شده بود و فکر کردم سی دی تبلیغاتی اونجاست . سی دی رو اوردم خونه بازش کردم تا ببینم چیه که یه هو ..............

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای  خــــــــــــــــــــــــــدای من سی دی سونو گرافی. بدون اینکه من از دکتر بخوام خودش یه سی دی از سونو بهم داده.

خیلی خوشحال شدم . خیلی  خیلی زیاد . آقای دکتر گفت سالم و سلامتی و 20 هفته و 2روزت هست.امروز یه بار دیگه عاشق تو و بابا آرش شدم . و خدا رو به خاطر داشتن جفتتون شکر کردم.

اینم اخرین ورژن از عکسته عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
16 تیر 91 13:50
عیدت مبارک عزیززززز دلم البته با تاخیر بوسسسسسسسسسسسسس [بوسه]





سلام. مرسی عزیزم عید شما هم مبارک . بوس واسه شما