سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

22تیر1391 ... خبرهای داغ داع

1391/4/22 9:26
نویسنده : مامان
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان . الهی قربون اون لپهای قشنگت بشم من.

مامانت خیلی مریضه ولی با تمام وجود دوستت داره. بعد از اینکه فشارم  رفت بالا و دریچه میترالم ناجور زدو من پیش دکتر قلب رفتم و یه عالمه قرص برام نوشت . اینبار هم دفع پروتیین دارم و پیش دکتر کلیه دارم میرم هنوز جواب آزمایش رو نگرفتم ببینم دکتر کلیه نظرش چیه ولی دکتر زنانم  میگه شاید باعث بشه زودتر دنیا بیای. با وجود اینکه گاهی از فشار بالا دستهام بی حس میشه و حتی نمیتونم تکونشون بدم با این وجود حس قشنگ بغل گرفتنت مثل یه خون تازه تو رگام بهم جون میده.

ای  پسر خوش قدم من  خوش اومدی تو زندگیمون . پا قدمت منو یه بار دیگه در برابر عظمت خدای مهربون به سجده برد. عشقم . نفسم .روحم بلاخره این خونه رو فروختیم چون یه خوابه بود و برای پسر خوشگلمون اتاق نداشت و با همه زحمتها و سختیهایی که دارشت یه خونه 3خوابه گرفتیم. کلی خوشگله و خیلی هم بزرگ.

روز شماری میکنم اون وقتی رو که تو بیایی و تو خونمون توپ بازی کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آسمونی ها
2 مرداد 91 14:28
انشالله عزیزم همونی که میخواهین بشه