سپهر گلمسپهر گلم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

مینویسم برای میوه عشقمان

تا سه نشه بازی نشه

1392/3/8 13:31
نویسنده : مامان
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه از ترس بستری شدن نرفتم بیمارستان واسه کنترل.   فقط پیش دکترم میرم .  دکتر برام  سونوگرافی داپلر نوشت . قراره امروز که 12 مهر هست  بریم واسه سونوگرافی ساعت 8:30 بود و من و ارش در درمانگاه شیخ الرییس منتظر بودیم تا نوبت سونوی ما بشه  .   زنگ زدم تولد رها رو تبریک گفتم . تا ساعت 9:30 منتظر نشستیم که جواب  سونوگرافی رو بدن . تو جواب نوشته بود خونرسانی به جنین با فشار همراهه. خیلی نگران شدم . خدایا  پسرم هدیه ی توست برام . خودت برام حفظش کن.  تازه میفهمم چرا بهشت زیر پای مادران هست. با مامان جواب ازمایش رو برداشتیم و بردیم درمانگاه بیمارستان . ازهمون اول میدونستم که باز بستریم میکنن. فشارم رو گرفتن 15 روی 8. گفتن باید بستری بشم به مامان گفتم من بمیرم هم بستری نمیشم.   دوباره فرستادن  ازمایش دفع پروتیین .  تو ازمایشگاه منتظر جواب بودیم که خاله لعیا زنگ زد مامان قضیه رو براش تعریف کرد.  اونم با خانم دکتر صحبت کرد و گفته بودن چون فشارت بالاست و دفع پروتتین داری ، خونرسانی به جنین اختلال پیدا کرده باید زایمان کنی!!!!!!!    خدا میدونه من در چه حالی بودم. نمیدونم   همه خوشجال بودم هم ناراحت. خوشحال چون هم به زودی پسرم رو بغلم میگیرم . ناراحت چون  زودتر از موعدش باید دنیا بیاد.

و این شد که من برای سومین بار بستری شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)